Vorige
Nieuws

Aandacht voor diversiteit met campagne #bouwvrouwen

Met de minicampagne #bouwvrouwen, een inhaker op de Internationale Dag van de Vrouw op 8 maart, brengt branchevereniging Bouwend Nederland gedurende 1 week diversiteit in gender in de bouw en infra extra onder de aandacht én geven ze het imago van de bouw en infra een boost onder vrouwelijk Nederland. Ook Dura Vermeer is aanjager van meer diversiteit. Daarom steunen we deze campagne en besteden we daar komende week extra aandacht aan op onze social mediakanalen.

De campagne van Bouwend Nederland is ingestoken vanuit trots op de sector. Natuurlijk hopen ook wij dat meer vrouwen een carrière in de bouw als interessant gaan zien. De bouw heeft namelijk mensen nodig, altijd en veel ook. Yolanda van Rijswijk, hoofd productie en bouwvrouw van het jaar 2020, is vanuit Dura Vermeer één van de gezichten die zichtbaarheid geeft aan de campagne. 

Bekijk hieronder haar video:

#Bouwvrouw

Deel deze pagina

Maak meer carrièrestappen

Bekijk onze openstaande vacatures of lees meer over onze projecten.