Vorige

Jaarverslag genomineerd voor FD Henri Sijthoff-Prijs 2022

Finalist Henri Sijthoff-Prijs

Dura Vermeer is genomineerd voor de FD Henri Sijthoff-Prijs 2022. Een prijs die wordt uitgereikt aan bedrijven die zich onderscheiden in hun jaarverslaggeving, waardoor hun belangrijkste stakeholders inzicht krijgen in strategie, de maatschappelijke rol en de impact van handelen. Wij zijn blij met de erkenning voor de vooruitstrevende stap die wij in 2021 hebben genomen om vooruitlopend op de nieuwe wetgeving (uit de Corporate Sustainability Reporting Directive) niet langer alleen te rapporteren over onze financiële resultaten. Door in ons jaarverslag vanuit de ambitie: “bouwen aan een duurzame leefomgeving” onze stakeholders mee te nemen in de bedrijfsvoering geven we inzicht in de totale organisatie en de uitdagingen die op ons pad liggen om deze ambitie te realiseren.

Op donderdag 3 november reikt Het Financiële Dagblad voor de 69ste keer de prestigieuze FD Henri Sijthoff-prijs uit. In het nieuwsbericht over de bekendmaking van de nominaties zegt FD:

Bij de niet-beursgenoteerde bedrijven dingen Alliander, Dura Vermeer en NS mee. Het familiebouwbedrijf Dura Vermeer is een volslagen nieuwkomer en kwam voor het eerst met een uitgebreid verslag.

De jury bestaat dit jaar uit voorzitter Peter Sampers, die hoogleraar financial accounting is aan de universiteit van Maastricht, en multicommissarissen Roderick Munsters en Margot Scheltema.

Bekijk hier ons jaarverslag

Maak meer carrièrestappen

Bekijk onze openstaande vacatures of lees meer over onze projecten.