Medewerkers Dura Vermeer zetten je op scherp in campagne Dag van de Veiligheid
Kun jij jezelf in de spiegel aankijken en zeggen dat je er alles aan hebt gedaan om veilig werken mogelijk te maken? Voor jezelf en voor een ander? Woensdag 29 maart lanceert Dura Vermeer een videocampagne speciaal voor de Dag van de Veiligheid. In deze korte teaser kondigt Dura Vermeer de nieuwe campagne aan en zetten verschillende Dura Vermeer collega’s je op scherp.
Bij Dura Vermeer staat veiligheid op één. En dat moet ook. Het is een vereiste om te doen waar we goed in zijn. In de veiligheidscampagne vertellen medewerkers hoe zij omgaan met veiligheid en de uitdagingen. Waar zijn zij trots op? Hoe zorgen zij elke dag voor een veilige werkplek? En welke risico’s zien zij op hun projecten? Met de campagne roept Dura Vermeer iedereen op om alert te blijven op het erkennen én herkennen van mogelijke gevaren. Zie jij wat zij zien? Houd de Dura Vermeer kanalen de komende weken in de gaten.
Zien
Het centrale thema van de Dag van de Veiligheid is ZIEN van Zien-Handelen-Leren. Dit programma van Dura Vermeer gaat over vooruitdenken, je verantwoordelijkheid nemen en continu verbeteringen doorvoeren op het gebied van veiligheid.
Doe jij ook mee met onze initiatieven op de Dag van de Veiligheid? Zo zorgen we samen voor nog minder incidenten. Want elk incident is er één te veel.