Niet gewonnen, toch trots: Dura Vermeer eindigt in top 3 Dutch Marketing Awards
Tijdens de bekendmaking van de Dutch Marketing Awards, Internal Branding Company of the Year bleven Dura Vermeer en PostNL achter als twee van de drie overgebleven finalisten: de winst ging dit jaar naar AFAS Software.
Naast AFAS vielen onder andere ook Vodafone/Ziggo, Parfumado en Ajax in de prijzen. Wij feliciteren alle winnaars met deze mooie onderscheiding. Hoewel we de teleurstelling nog een klein beetje zullen moeten verwerken, overheerst vooral een gevoel van trots dat wij met ons merkambassadeursprogramma naast deze twee ijzersterke medekandidaten in de finale stonden. Een groot compliment aan al onze collega’s die ons merk van binnenuit tot leven brengen. Daar zijn we trots op en daar gaan we onverminderd mee door.
OVER DE DUTCH MARKETING AWARDS
Jaarlijks reikt opleidingsinstituut NIMA in samenwerking met Adformatie en Platform Innovatie in Marketing (PIM) de Dutch Marketing Awards uit in vijf verschillende categorieën en aan twee marketeers. Het zijn de enige vakprijzen in Nederland die de héle marketingstrategie beoordelen. Daarmee worden de Dutch Marketing Awards gezien als de belangrijkste marketingprijs van Nederland.